ارزان ترین تور استانبول
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ارزان ترین تور استانبول
نوشته شده در شنبه 10 تير 1403
بازدید : 10
نویسنده : محمد حسین احمدی

تور استانبول یکی از تورهای بسیار محبوب برای مسافران ایرانی است. استانبول، پایتخت تاریخی و فرهنگی ترکیه، دارای جاذبه‌های متنوع گردشگری است که باعث شده است “تور استانبول” یکی از محبوب‌ترین تورهای خارجی برای ایرانیان شود.

برخی از جاذبه‌های گردشگری برجسته در استانبول شامل مسجد سلطان احمد، توپکاپی، موزه ایاصوفیه،کاخ دلما باغچه،موزه باستانشناسی،جزایر پرنس،کلیسای چورا، بازار بزرگ، برج گالاتا، و پل و تنگه بسفر و مسجد سلیمانیه می‌باشند. پیشنهاد می شود برای بهره‌وری هر چه بیشتر بازدید از این جاذبه‌ها را برنامه‌ریزی کرده و فرهنگ و تاریخ شهر فوق‌العاده استانبول را تجربه کنید.

آشنایی با شهر استانبول قطعا برای همه شما هیجان‌انگیز خواهد بود. استانبول بزرگ‌ترین و مهم‌ترین شهر در میان شهرهای توریستی ترکیه و همچنین مرکز فرهنگی و تاریخی آن هم به شمار می‌رود.

دلیل شهرت آن از لحاظ جفرافیایی این است که تنگه بسفر باعث شده که نیمی از آن در منطقه اروپایی و نیم دیگرش در آسیا قرار بگیرد. این شهر به دلیل تاریخ، فرهنگ و آداب و رسوم مردم در تور ترکیه استانبول بسیار مورد توجه توریست‌ها و جهانگردان از سراسر جهان قرار گرفته است.

اگر مسافر تور استانبول شدید به هنگام تماشای تعداد زیادی مرغ دریایی در بندر امنیو درست زمانی که برآمدن خورشید شهر را روشن می‌کند، قایق‌های لنگرانداخته را خواهید دید که به آرامی در نوسان بوده و گویی به شما خوش‌آمد می‌گویند.

ژوئیه گرم‌ترین ماه سال است و میانگین دمای هوا به 24 درجه می‌رسد و همچنین فوریه با میانگین دمای 6 درجه، سردترین ماه سال شناخته می‌شود و ضمنا ماه ژانویه با میانگین میزان بارندگی 100 میلی‌متر، مرطوب‌ترین ماه سال به شمار می‌رود.

در ادامه استانبول و ترکیه‌ اروپایی، تابستان‌های گرم و زمستان‌های سرد همراه با بارش برف را تجربه می‌کند و فصول بهار و پاییز یعنی از آوریل تا مه و از سپتامبر تا اواسط نوامبر، بهترین زمان برای سفر به استانبول می‌باشد درست زمانی که دمای هوا مطبوع و آسمان شهر صاف است.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: